Przez szpitalne jedzenie zmarły trzy osoby!

  • 08.06.2019, 07:45
  • AG
Podziel się:
Oceń:
Przez szpitalne jedzenie zmarły trzy osoby!  foto: pixabay
Public Health England przyznał, że listerią (rodzaj bakterii) zaraziło się sześć osób w Anglii, śmiertelne przypadki miały miejsce w Manchesterze i Liverpoolu. Dwie ofiary były w szpitalu Manchester Royal, a drugi pacjent w szpitalu Aintree.

Pierwsze objawy pojawiły się u pacjenta 25 kwietnia, podczas gdy ostatni przypadek został zgłoszony 15 maja. Bakteria przedostała się od organizmów pacjentów po spożyciu szpitalnego jedzenia - kanapek The Good Food Chain. Produkty zostały wycofane z jednostek medycznych a produkcja wstrzymana po tym gdy powiązano pojawienie się infekcji z konkretną firmą.

The Good Food Chain dostarczał ręcznie robione kanapki i sałatki do 43 jednostek w ramach kontraktu z Narodową Służbą Zdrowia (NHS Trust), firma działała na rynku od 20 lat.  Jak się okazało źródłem listerii było mięso wyprodukowane przez North Country Cooked Meats, jego badanie dało pozytywny wynik na obecność bakterii.

The Good Food Chain posiada również gamę kanapek sprzedawanych detalicznie pod nazwą „Good & Proper”, nie wiadomo jeszcze, czy ta żywność również była zanieczyszczona.

 

AG

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe